Saturday, July 7, 2012

Saturday Photohunt - Zany Cat

*Zany*

Don't get used to this.  Or next time you'll see a certain girl looking cross-eyed in a stupid hat.



Shameless Pee S: Don't forget to VOTE GLOGIRLY for the 2012 Petties Award !!




Please follow me. I promise it will be fun.

Pretty-Please click and Share this post on Facebook. Thank you : )

30 comments:

  1. We, especially Sneaky Pie, loves your hat! Thank you for coming to visit us. We think your nomination is just great and we are gonna be voting. Good luck!

    ReplyDelete
  2. Definitely zany. Obviously photoshopped, cause no self-respectin kitteh would be caught in that hat! HaHaMeows!

    ReplyDelete
  3. That is zany all right. I can't vote because I don't belong to Facebook.

    ReplyDelete
  4. Hello Sweet Katie! It is such a terrible dilemma! Some days I vote for you (yay) and some days I vote for Sparkle (yay, also!). I hope it's a tie and you both win!!

    You looks kinda peculiar today, my sweet. But very zany!

    ReplyDelete
  5. Heehee love it,even in zany mode

    ReplyDelete
  6. As you know, Katie, I am not zany at all, so I have no idea how my human was able to find a photo for my post today!

    ReplyDelete
  7. Very Zany!!!


    The Florida Furkids and Lexi

    ReplyDelete
  8. What has she done? WHAT has she done? *shakes head sadly*

    ReplyDelete
  9. Oh hi, Katie! Something looks different about you but I can't put my paws on it. New hair do? New makeup? Have you lost weight?? I bet that's it!

    ReplyDelete
  10. Katie, I'm sorry, but we didn't need a photo to know you are a zany cat! Or, at the very least, a cat who has a human who makes her cat look very zany. Upon reflection, it is probably the latter that describes the situation...

    ReplyDelete
  11. We are trying our best not to laugh...and failing miserably. MOL.

    ReplyDelete
  12. Katie you been on the niptinis again!! Or is that a photoshop induced stupor? Nah! lolol

    ReplyDelete
  13. Very cute and very zany.

    My zany is up. Please stop by.
    http://doggydog22.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. HEYYYY, you can't fool us, thats' FLAT Katie! Will she be your doppelganger from here on out with such things as wardrobe malfunctions and the like? Inquiring Felines Want To Know!

    ReplyDelete
  15. Hahaha I love your hat!! And you look so cute :-)

    ReplyDelete
  16. Oh Katie! The things you let Glogirly do to you!! ;)

    ReplyDelete
  17. Katie there is a mousie on top of that Zany hat so that explains the cross eyes.

    ReplyDelete
  18. can you fly with that hat?
    Benny & Lily

    ReplyDelete
  19. You! Yous is one very ZANY cat!
    But me loves yous for it!
    Kisses
    Nellie

    ReplyDelete
  20. LOL!! Awwww gorogeous Katie!!! What's mum done to you!!??LOL! Take care
    x

    ReplyDelete
  21. *MOL* *MOL* MOL*
    Sorry for laughing *MOL*
    P.S Of course I have voted for you xoxo

    ReplyDelete
  22. Katie, you're beautiful even when you're zany! :)

    We voted this morning!

    Hugs!

    ReplyDelete
  23. We'd like to see that! We are so glad to be able to visit and comment again. We didn't have power most of last week.

    ReplyDelete

Thank you so much for your comment. We LOVE hearing from you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...